Label

Isnin, 6 Ogos 2007

Elly Mazlin Kekalkan Diet Protin Sepanjang Puasa




Tidak berapa lama lagi kita akan menyambut bulan puasa. Inilah masanya untuk kita merehatkan perut setelah sepanjang tahun bekerja di samping meningkatkan kesihatan. Inilah masanya yang paling baik untuk kita menurunkan berat badan.

Seperti pelakon yang semua kita kenal, Elly Mazlin, dia mengamalkan diet protin sepanjang bulan puasa tahun lepas. Jadi, bulan puasa tahun ni, bolehlah kita mengamalkan produk Shape Works Herbalife sepanjang bulan yang mulia ni.

"Sepanjang berdiet ni, Elly juga mengambil produk HerbaLife. Walaupun baru sebulan mengambilnya, Elly dapat rasakan perubahan pada diri Elly. Poduk ni bukan setakat elok untu diet, tetapi juga baik untuk penjagaan kulit, membantu melancarkan sistem penghadaman dan sebagainya" - Ellymazlin -pelakon

Bila sampai nak raye nanti, bolehlah cuba pakai baju kebaya. Kalau sebelum ni tak muat pakai, lepas ikut program pengurusan berat badan Shape Works Herbalife ni, saya yakin anda pasti boleh pakai.

Lepas raya, tak perlu risau berat badan naik semula. Sekurang-kurangnya boleh kekal berat lama kalau tak turun pun. Maklumlah lepas raya banyak rumah terbuka.

1 ulasan:

syahmi401 berkata...

ok cantik... ini boleh kembangkan perniagaan anda.. terima kasih.. HE.. HE..