Label

Isnin, 2 Julai 2007

Bukan Susah Nak Kurus

Bagaimana untuk mengatasi kesemua faktor-faktor yang menyumbang kepada masalah kegemukan semalam? Di bawah ini saya senaraikan lagi sekali:

1) Mengambil Kalori Lebih daripada Keperluan Badan Setiap Hari

2) Pengambilan Makanan Yang Tidak Seimbang

3) Diet Yang Tidak Sihat

4) Kurang Aktiviti Fizikal

5) Sistem Usus yang Tidak Sihat/ Tidak Bersih

6) Faktor Usia


Petua untuk mengurangkan berat badan hanya ada dua; kurangkan makan dan banyakkan bersenam. Dukacitanya ramai diantara kita tidak mampu melakukan dua perkara tersebut walaupun nampaknya mudah. Sebab itulah ada banyak produk-produk penurunan berat badan di pasaran.

Saya pun mengalami masalah berat yang berlebihan dan telah masuk dalam kategori obesiti. Banyak juga produk yang telah dicuba tetapi yang ini memang berkesan dan ianya selamat. Sukacitanya, kesemua faktor tersebut tadi dapat diselesaikan dengan serentak. Tak perlu bersusah payah menahan nafsu makan dan juga kalau tak nak bersenam pun tak apa.

Produk yang dimaksudkan adalah program pengurusan berat badan ShapeWork-Herbalife. Terdapat 3 produk dalam satu set Start Now Program. Formula1-Lengkap mengandungi 55 nutrien yang diperlukan oleh badan kita seharian; Formula 3- kaya dengan protin untuk membina sel-sel otot; TeaMix-meningkatkan metabolisme dan menambah tenaga, membersih saluran usus dan mengawal selera makan.

Maklumat lanjut boleh lawat di http://www.langsingsihat.com/

Sekiranya anda pernah mencuba program tersebut, anda juga boleh kongsikan pengalaman anda bersama kami.

Tiada ulasan: